Deel je ervaring met de Cliëntenraad

Dit is een enquête vanuit de Cliëntenraad van DJGB. Wij willen graag jouw ervaring als cliënt horen zodat we weten hoe de zorg verbeterd kan worden. Dan weten we wat er leeft en kunnen we hierover in gesprek met DJGB.
1.Wanneer voelde jij je tijdens het traject met jeugdbescherming of reclassering echt gehoord, of juist niet?(Vereist.)
2.Wat maakte dat je je juist wel of niet gehoord voelde?(Vereist.)
3.Wat had je aan het begin van het traject met DJGB graag willen weten, maar heeft niemand je toen verteld?
4.De Cliëntenraad gebruikt ervaringen van ouders en jongeren om de organisatie te verbeteren. Stel dat jouw ervaring kan helpen om de jeugdbescherming of jeugdreclassering te verbeteren, waar zou jij het dan over willen hebben?(Vereist.)
5.Zou je het interessant vinden om mee te denken met de Cliëntenraad?(Vereist.)
6.Zo ja, laat dan hier jouw contactgegevens achter:
Huidige voortgang,
0 van 6 beantwoord
Privacymelding en cookieverklaring