SurveyMonkey kondigt beschikbaarheid aan van integratie van GetFeedback in Salesforce Commerce Cloud

SAN MATEO, Californië, VS – 11 februari 2021 SurveyMonkey (Nasdaq: SVMK), een leider in flexibele softwareoplossingen voor de klantbeleving, marktonderzoek en enquêtefeedback, heeft vandaag aangekondigd dat er een nieuwe integratie voor de koppeling van SurveyMonkeys flexibele CX-platform voor meerdere kanalen GetFeedback aan Salesforce Commerce Cloud beschikbaar komt. Deze is hier te vinden. Met Commerce Cloud kunnen merken shoppers gepersonaliseerde ervaringen bieden die web-, mobiele, sociale en in-store-omgevingen combineren. GetFeedback is een krachtige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor de klantervaring die bedrijven als Crocs, Deckers, Hibbett, Puma en YETI gebruiken om feedback op alle kanalen vast te leggen, de trends te analyseren en hierop snel in te spelen om zo de klantervaring te verbeteren. Deze speciaal gebouwde integratie met Commerce Cloud (ontwikkeld in samenwerking met Astound Commerce, een toonaangevende implementatiepartner van Salesforce) verstevigt de integratie van Salesforce-oplossingen op het platform en versterkt de link tussen feedback en actie voor klanten van beide oplossingen.

Met de GetFeedback-integratie kunnen bedrijven achterhalen waarom klanten hun winkelwagentje achterlaten en redenen voor ander gedrag, klantgegevens verrijken met enquêtes na de aankoop, doelgroeponderzoek uitvoeren onder websitebezoekers, snel problemen oplossen en effectievere marketingcampagnes opzetten. Dankzij een compleet beeld van de klant kunnen bedrijven hun mogelijkheden versnellen om van de online winkelervaring te leren (en deze te verbeteren) nu steeds meer klanten online producten kopen. Uit onderzoek van SurveyMonkey bleek onlangs dat 81% van de ondervraagde professionals op het gebied van klantervaring steeds meer online interacties heeft sinds de uitbraak van COVID-19. Uit Salesforce’s 2020 Holiday Shopping-rapport kwam ook naar voren dat digitale verkopen die mogelijk worden gemaakt door Commerce Cloud met een duizelingwekkende 76% op jaarbasis waren gestegen tijdens de feestdagen. Aangezien de COVID-19-pandemie consumenten stimuleert online te winkelen, moeten bedrijven hun digitale transformatie rond e-commerce versnellen om te kunnen blijven concurreren.

"In het afgelopen jaar is online winkelen toegenomen op een manier die we niet voor mogelijk hadden gehouden. Detailhandelaren moeten het tempo van hun klanten bijhouden om de tevredenheid en trouw te verbeteren,” zegt Craig Shull, Senior Vice President en General Manager van het GetFeedback-platform bij SurveyMonkey. "GetFeedbacks integratie met Commerce Cloud maakt het voor gebruikers mogelijk om snel actie te ondernemen die bedrijfsresultaten stimuleert gesteund door de meest recente klantgegevens."

Dankzij de grondige integratie van Salesforce en geavanceerde e-mailmogelijkheden kunnen gebruikers met GetFeedback via alle digitale kanalen terugkoppeling verzamelen op een manier die de winkelervaring niet verstoort, waardoor het aantal conversies niet afneemt.

"De consequente levering van een betrokken, gepersonaliseerde e-commerce-ervaring is cruciaal voor succes", zegt Lidiane Jones, EVP & GM van Salesforce Commerce Cloud. "Met SurveyMonkeys nieuwe GetFeedback-integratie voor Commerce Cloud kunnen bedrijven snel en gemakkelijk feedbackprogramma's maken om hun e-commerce-ervaring te bewaken, meten en verbeteren."

Ga voor meer informatie over SurveyMonkey en de integratie van Commerce Cloud Marketplace naar: https://www.salesforce.com/products/commerce-cloud/partner-marketplace/partners/get-feedback/.  Voor meer informatie over hoe GetFeedback uw programma's voor de klantbeleving kan stimuleren, kunt u zich hier aanmelden.

Over SurveyMonkey

SurveyMonkey is een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor de klantervaring, marktonderzoek en enquêtefeedback. Via het platform van het bedrijf kunnen meer dan 20 miljoen actieve gebruikers feedback van medewerkers, klanten, website- en appgebruikers, en deelnemers aan marktonderzoek analyseren en in de praktijk brengen. De producten, oplossingen voor ondernemingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 345.000 organisaties in staat om de ervaring van hun klanten te verbeteren, het behoud van medewerkers te vergroten​, en de groei en innovatie te bevorderen. De visie van SurveyMonkey is om uiteindelijk de lat hoger te leggen voor menselijke ervaringen door individuen de kans te geven hun stem te laten horen.

Salesforce, Commerce Cloud en andere namen zijn handelsmerken van salesforce.com, inc.

Mediacontact:
pr@surveymonkey.com