Producten

SurveyMonkey is ontwikkeld voor alle toepassingen en behoeften. Verken ons product om te ontdekken wat SurveyMonkey voor u kan doen.

Ontvang op gegevens gebaseerde inzichten van de expert in online enquêtes.

Integreer met 100+ apps en plug-ins voor meer productiviteit.

Maak online formulieren voor het verzamelen van informatie en betalingen.

Betere enquêtes maken en snel inzichten vinden met ingebouwde AI.

Gerichte oplossingen voor al uw marktonderzoek.

Sjablonen

Meet de klanttevredenheid en loyaliteit ten opzichte van uw bedrijf.

Ontdek wat de wensen van klanten zijn om klantentrouw te stimuleren.

Verzamel bruikbare inzichten om de gebruikerservaring te verbeteren.

Verzamel contactinformatie van prospects, genodigden en meer.

Verzamel gemakkelijk reacties op uw uitnodigingen voor evenementen.

Ontdek wat aanwezigen willen om toekomstige evenementen te verbeteren.

Vind inzichten om de betrokkenheid te boosten en resultaten te verbeteren.

Ontvang feedback van deelnemers om vergaderingen te verbeteren.

Gebruik feedback van collega's om personeelsprestaties te verbeteren.

Stel betere cursussen samen en verbeter lesmethoden.

Ontdek wat studenten van uw cursusmateriaal vinden.

Ontdek wat klanten van uw nieuwe productideeën vinden.

Hulpbronnen

Aanbevolen werkwijzen voor enquêtes en enquêtegegevens

Onze blog over enquêtes, tips voor bedrijven en meer.

Zelfstudies en handleidingen voor het gebruik van SurveyMonkey.

Hoe topmerken de groei stimuleren met SurveyMonkey.

Contact met verkoopAanmelden

Momentive lanceert Idea Screening voor het verzamelen van nieuwe AI-gedreven inzichten in de ontwikkelingsfase van creatieve en productideeën

Dankzij de oplossing stellen marketeers en professionals op het gebied van producten en inzichten al in de beginfase van ontwikkeling de meest aantrekkelijke ideeën en campagnes samen

SAN MATEO, Calif., 10 mei 2022 Momentive (Nasdaq: MNTV), toonaangevend in flexibele softwareoplossingen voor klantervaringen, kondigt vandaag de lancering aan van Idea Screening, een nieuwe inzichten-oplossing voor het testen van concepten en creatieve ideeën. De oplossing is ontworpen om snelle, door AI-gedreven inzichten te bieden voor ideeën, beweringen of concepten in een beginfase van ontwikkeling. Product- en marketingprofessionals kunnen met deze oplossingen de aansprekendheid en effectiviteit van ideeën testen, voordat ze investeren in de verdere ontwikkeling.

Idea Screening maakt gebruik van een combinatie van betrouwbare onderzoeksmethodologie en het wereldwijde Momentive panel, waarmee gebruikers snel een groot aantal factoren kunnen toetsen bij doelgroepen die moeilijk te bereiken zijn. Met behulp van geautomatiseerde analysetools, zoals scorekaarten met statistische analyse en door AI-gedreven inzichten, worden de beste ideeën snel herkend. Dankzij de eenvoudige gebruikersinterface worden projecten snel en gemakkelijk opgezet. De geautomatiseerde analysefuncties maakt een snelle herkenning van inzichten zonder dat uitgebreide kennis van onderzoek nodig is. Waar veel bureaus verouderd, duur en langzaam kunnen zijn, brengt Idea Screening dezelfde krachtige methodologie naar een flexibele softwareoplossing, waardoor het verzamelen van inzichten sneller en goedkoper verloopt.

De belangrijkste voordelen zijn:

• Snel inzichten krijgen:
    • Gebruikers kunnen dankzij een self-service setup of met onze succes- en services teams binnen enkele uren aan de slag.
    • Met analyse van de belangrijkste drijfveren en AI-gedreven inzichten worden sterke punten en kansen voor verbetering direct zichtbaar, zonder kostbare tijd te spenderen aan het handmatig analyseren van resultaten.
    • Analysefuncties zoals scorekaarten met statische testen, woordenwolken, kruistabel rapporten, filters en deliverables voor presentaties, bieden gebruikers hoogwaardige en gedetailleerde inzichten, zelfs met een beperkte steekproefgrootte.
  • Ingebouwde kennis:
    • De ingebouwde sequentiële onderzoeksmethodologie en aanbevolen procedures bieden een beproefd onderzoeksontwerp zonder dat gebruikers uitgebreide onderzoekskennis nodig hebben.
  • Kwalitatieve, wereldwijde gegevens:
    • Via het wereldwijde Momentive panel hebben gebruikers toegang tot vertrouwde, bekende gegevens van hoge kwaliteit, waardoor ze grote of niche doelgroepen kunnen bereiken voor B2B- of klantgerichte behoeften.
    • Omvat een wereldwijd bereik via een panel van meer dan 175 miljoen mensen in meer dan 130 landen. Bovendien biedt het vertaaldiensten voor het lokaliseren van onderzoek voor relevante doelgroepen.
  • Flexibiliteit:
    • Biedt de mogelijkheid om tot wel 20 verschillende stimuli te testen, inclusief video, tekst of beeld.
    • Gebruikers kunnen verschillende kenmerken selecteren of persoonlijke kenmerken toevoegen om meerdere stimuli te testen.
    • Biedt gebruikers de mogelijkheid om te kiezen aan hoeveel stimuli elke respondent wordt blootgesteld.
  • Kosteneffectiviteit:
    • De ingebouwde sequentiële methodologie biedt een kostenefficiënte manier om meer factoren te testen, vooral voor grotere studies.

“Het ontwikkelen van creatieve producten die niet aanslaan bij de markt is duur en tijdrovend werk. Het goedkeuren van ideeën met gegevens voorafgaand aan de ontwikkelingsfase is van essentieel belang voor succes. Maar het is lastig om gegevens te verzamelen terwijl je nog in de denkfase zit of voordat je de naam, het logo of ontwerp hebt gekozen om te testen,” aldus Priyanka Carr, Chief Operating Officer van Momentive. “Idea Screening speelt in op deze behoefte. Het stelt gebruikers in staat om snel de sterkste, marktveranderende ideeën te identificeren in de vroegste fase van hun ontwikkeling. Zo kunnen gebruikers met vertrouwen aan de slag met producten en campagnes die positief worden gevonden door de markt.”

Ga voor meer informatie over Idea Screening naar: https://www.momentive.ai/en/solutions/idea-screening/.

Ga voor meer informatie over Momentive en de volledige reeks oplossingen voor flexibel beheren van ervaringen naar: momentive.ai

Momentive (NASDAQ: MNTV—maker van SurveyMonkey) is een leider in flexibel beheer van ervaringen en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen voor AI van een hoger niveau. De producten van Momentive, waaronder SurveyMonkey en Momentive oplossingen voor merk- en marktinzichten stellen ​besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd in staat om uitzonderlijke ervaringen te bieden. Miljoenen gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten, werknemerervaring, klantervaring en productervaring. De ultieme visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door het versterken van individuele meningen. Lees meer op momentive.ai.

Media Contact:
pr@momentive.ai