Producten

SurveyMonkey is ontwikkeld voor alle toepassingen en behoeften. Verken ons product om te ontdekken wat SurveyMonkey voor u kan doen.

Ontvang op gegevens gebaseerde inzichten van de expert in online enquêtes.

Integreer met 100+ apps en plug-ins voor meer productiviteit.

Maak online formulieren voor het verzamelen van informatie en betalingen.

Betere enquêtes maken en snel inzichten vinden met ingebouwde AI.

Gerichte oplossingen voor al uw marktonderzoek.

Sjablonen

Meet de klanttevredenheid en loyaliteit ten opzichte van uw bedrijf.

Ontdek wat de wensen van klanten zijn om klantentrouw te stimuleren.

Verzamel bruikbare inzichten om de gebruikerservaring te verbeteren.

Verzamel contactinformatie van prospects, genodigden en meer.

Verzamel gemakkelijk reacties op uw uitnodigingen voor evenementen.

Ontdek wat aanwezigen willen om toekomstige evenementen te verbeteren.

Vind inzichten om de betrokkenheid te boosten en resultaten te verbeteren.

Ontvang feedback van deelnemers om vergaderingen te verbeteren.

Gebruik feedback van collega's om personeelsprestaties te verbeteren.

Stel betere cursussen samen en verbeter lesmethoden.

Ontdek wat studenten van uw cursusmateriaal vinden.

Ontdek wat klanten van uw nieuwe productideeën vinden.

Hulpbronnen

Aanbevolen werkwijzen voor enquêtes en enquêtegegevens

Onze blog over enquêtes, tips voor bedrijven en meer.

Zelfstudies en handleidingen voor het gebruik van SurveyMonkey.

Hoe topmerken de groei stimuleren met SurveyMonkey.

Contact met verkoopAanmelden

Momentive zet een stap vooruit als leider in flexibel ervaring beheer

Kondigt een programma van $200 miljoen aan voor terugkoop aandelen

Maakt Priyanka Carr de nieuwe Chief Operating Officer

Kondigt een samenwerking aan met Legion Partners en Sagar Gupta wordt lid van bestuur

Kondigt wijzigingen in bedrijfsbestuur aan

SAN MATEO, Calif. — 28 februari 2022 — Momentive (NASDAQ: MNTV — maker van SurveyMonkey), een bedrijf voor flexibel ervaring beheer, kondigde vandaag plannen aan om de sterke punten van hun producten in te zetten (de hybride go-to-market-strategie en het sterke financiële profiel) om de waardecreatie voor aandeelhouders te versnellen. Als onderdeel van dit plan kondigde het bedrijf wijzigingen aan in de bedrijfsbestuur en de strategische commissie van het bestuur. Bovendien heeft het een programma voor de terugkoop van aandelen goedgekeurd, ter waarde van $200 miljoen.

“We hebben vertrouwen in onze strategie,” aldus Zander Lurie, chief executive officer van Momentive. “De tegenslagen zijn achter de rug. We concurreren in een gigantische markt en hebben een waardevol portfolio van producten die specifieke uitdagingen aanpakken, waarmee onze klanten te maken hebben. Deze uitdagingen zijn hetzelfde voor grote en kleine bedrijven. Onze sales-assisted business is sterk en ons team zet zich met toewijding en inspiratie in om de waarde te vergroten voor onze klanten en aandeelhouders.”

Aandeelhoudersbrief vandaag gepubliceerd, investeerdersdag in het tweede kwartaal

Momentive beschreef de toekomstplannen in een brief aan de aandeelhouders die werd gepubliceerd op hun website voor investeerdersrelaties op https://investor.momentive.ai. De belangrijkste aandachtspunten zijn:

• Klantgerichte innovatie: Productontwikkeling gericht op klantprofielen en speciaal gebouwde oplossingen die resoneren in de markt.
  • Duidelijkere marktpositionering: Gestroomlijnde positionering waarbij twee merken en websites —Momentive en SurveyMonkey—worden samengevoegd met een sterke onderlinge verbinding. Het bedrijf maakt het aanbod van klantervaring, tegenwoordig onder de naam GetFeedback, een hoeksteen van Momentive, waarmee de waarde van de oplossingen van het bedrijf duidelijk wordt gecommuniceerd. SurveyMonkey zal de waarde versterken van hun aanvullende producten voor op waarde gerichte klanten die snelheid en gebruiksgemak voorop stellen.
  • Hybride go-to-market (GTM): Wrijving in het aankoopproces verminderen en klanten ontmoeten waar ze het liefste kopen via productgeleide of verkoopgeassiseerde GTM-mechanismen.
  • Op weg naar klantuitbreiding: Meer leveren aan bestaande klanten, diepere relaties, meer waarde en meer producten—aangezien slechts 6% van de verkoopgeassisteerde klanten van het bedrijf op dit moment meer dan één product gebruiken.

Momentive verwacht zijn geschiedenis van winstgevende groei voort te zetten in 2022, met extra nadruk op het stimuleren van waardevolle, niet binnen GAAP gedefinieerde, operationele hefboomwerking. Het doel van het bedrijf is een consistent 'Rule of 40'-bedrijf te worden.

Het management verwacht in het tweede kwartaal een virtuele investeerdersdag te houden waarop meer details worden gedeeld over de initiatieven inzake producten en go-to-market. Daarnaast wordt er een bijgewerkt bedrijfsmodel voor de lange termijn gegeven. De datum wordt binnenkort gepubliceerd.

Wijziging in leiderschap

Priyanka (Pri) Carr is gepromoveerd van algemeen manager van de marktonderzoeksactiviteiten tot chief operating officer, waarbij zij verantwoording aflegt aan CEO Zander Lurie. Pri gaat leiding geven aan de afdelingen die verantwoordelijk zijn voor het bouwen van geweldige producten (productstrategie, ontwerp, methodologie, onderzoek), het op de markt te brengen van deze producten (productmarketing, prijzen, partnerschappen) en het stimuleren van het geschaalde productgeleide groeimechanisme van Momentive. Het bedrijf is van mening dat het verenigen van deze afdelingen onder één leider meer klantgerichte productinnovatie mogelijk maakt. Tom Hale verlaat het bedrijf na bijna zes jaar. Onder Toms leiderschap schaalde het bedrijf zijn operationele activiteiten op en werd het sales-assisted mechanisme uitgebreid. Momentive is Tom dankbaar voor zijn samenwerking en wenst hem veel succes in zijn volgende hoofdstuk.

Pri kwam in 2014 bij Momentive en was tot voor kort de algemeen manager van marktonderzoek. Eerder gaf ze leiding aan de activiteiten op het vlak van strategie, corporate ontwikkeling en partnerschappen voor het bedrijf. Voordat Pri bij Momentive kwam, gaf ze leiding aan teams bij Bain & Company op het gebied van technologie, media, telecommunicatie en private equity-praktijken.

Programma voor terugkoop van aandelen van $200 miljoen goedgekeurd

Op basis van het vertrouwen in het toekomstplan kondigde Momentive vandaag ook aan dat het bestuur een programma voor de terugkoop van aandelen ter waarde van $200 miljoen heeft goedgekeurd.

Vooruitzicht eerste kwartaal 2022 afgegeven

Vandaag geeft Momentive het vooruitzicht voor het eerste kwartaal van 2022 af. Voor Q1 2022 verwacht het bedrijf momenteel:

• Totale opbrengst in het bereik van $114,4 tot $116,5 miljoen. Het middelpunt is gebaseerd op de verwachte groei ten opzichte van de overeenkomstige periode boven de 30 procent voor de opbrengst van ons sales-assisted kanaal en een mid-single digit groei voor de opbrengst van ons productgeleide kanaal.
  • Niet binnen GAAP gedefinieerde operationele marge van circa (1%).

Voor het eerste kwartaal van 2022 verwacht het bedrijf dat er circa 151 miljoen basic gewogen gemiddelde aandelen en circa 153 miljoen verwaterde gewogen gemiddelde aandelen uitstaan. Het bedrijf is van plan om begin mei financiële verwachtingen voor het hele jaar te hervatten parallel aan de financiële resultaten van Q1 2022.

Samenwerkingsovereenkomst aandeelhouders en wijzigingen in bedrijfsbestuur

Het bedrijf heeft een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Legion Partners, een belangrijke aandeelhouder van Momentive. Deel van de overeenkomst is dat Legions Sagar Gupta onderdeel wordt van het bestuur van Momentive. Hij wordt ook lid van de commissie van het bestuur, dat toezicht houdt en richting geeft aan de strategische evaluatie van het bedrijf. David Ebersman, voorzitter van de raad van bestuur van Momentive merkte op, “We gaan ons richten op het stimuleren van de waarde voor aandeelhouders en blijven ons in de toekomst inzetten en open staan voor dit belangrijke doel.”

Gupta zei, “Ik vind het geweldig dat ik op dit belangrijke moment onderdeel van het bestuur wordt en dat ik een bijdrage kan leveren om de waarde voor alle aandeelhouders te maximaliseren.”

Op grond van de overeenkomst heeft Legion toegestemd het stemrecht op zijn aandelen uit te oefenen ten gunste van de genomineerden van de raad van Momentive tijdens de jaarvergadering van 2022, evenals andere gebruikelijke standstill-bepalingen.

Daarnaast is Brad Smith, die sinds 2017 deel uitmaakte van het bestuur van Momentive Board, onlangs benoemd tot voorzitter van Marshall University en zal hij stoppen met zijn functie als directeur. “Ik wil Brad Smith bedanken voor zijn vele jaren van uitzonderlijk inzicht en mentorschap,” aldus Lurie. “Marshall zal enorm profiteren van Brads leiderschap.”

Daarnaast onderneemt het bedrijf de volgende acties om het bestuur verder uit te breiden:

• De aandeelhouders van Momentive stemmen op de jaarvergadering van 2022 om een amendement op de oprichtingsakte van het bedrijf goed te keuren (om het bestuur decharge te verlenen). Afhankelijk van de goedkeuring van het amendement, begint het bedrijf met de decharge van het bestuur en maakt het met ingang van de jaarvergadering van 2022 de jaarlijkse verkiezing van directeuren mogelijk; en
  • Het bestuur implementeert een systeem voor meerderheidsstemmen voor directeuren, waarbij directeuren worden verkozen als ze de meerderheid van de stemmen krijgen. Iedere zittende directeur dient een onherroepelijk, voorwaardelijk ontslag in, dat van kracht wordt als de desbetreffende directeur geen meerderheidsstem krijgt in de verkiezing.

De volledige overeenkomst tussen Momentive en Legion, evenals aanvullende details met betrekking tot de wijzigingen in het bestuur, worden ingediend bij de Securities and Exchange Commission.

Over Sagar Gupta

Sagar Gupta is een Senior Analyst van directeur van TMT Investing bij Legion Partners, een op waarde gerichte beleggingsmanager voor activisten. Eerder was Sagar een van de oprichters van Finchwood Capital, een fonds voor geconcentreerd risicodragend kapitaal binnen TMT voor de lange en korte termijn.  Voordat hij zich bij Finchwood aansloot, was hij actief bij Balyasny Asset Management, een fonds voor risicodragend kapitaal voor de lange en korte termijn, waar hij zich richtte op beleggen in TMT.  En vóór Balyasny werkte hij bij Kohlberg Kravis Roberts & Co. (KKR) als lid van de teams voor speciale situaties en investeringen in particuliere schulden. Sagar begon zijn loopbaan als investeringsbankier bij UBS.  Hij heeft een BS in Business Administration ontvangen van de Haas School of Business van de University of California, Berkeley, waar hij ook lid was van de vereniging Beta Alpha Psi.

Momentive ((NASDAQ: MNTV—maker van SurveyMonkey) is een leider in flexibel beheer van ervaringen en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen voor AI van een hoger niveau. De producten van Momentive, waaronder SurveyMonkey en Momentive oplossingen voor merk- en marktinzichten stellen ​besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd in staat om uitzonderlijke ervaringen te bieden. Miljoenen gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten, werknemerervaring, klantervaring en productervaring. De ultieme visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door het versterken van individuele meningen. Lees meer op momentive.ai.

Toekomstgerichte uitspraken

“Safe Harbor”-verklaring onder de Amerikaanse Private Securities Litigation Reform Act van 1995: dit persbericht kan toekomstgerichte uitspraken bevatten over onze financiële vooruitzichten, strategische initiatieven, producten, inclusief onze investeringen in producten, technologie en andere belangrijke strategische gebieden. Het bereiken van de zaken die vallen onder deze toekomstgerichte uitspraken brengt risico's, onzekerheden en aannames met zich mee. Indien deze risico's of onzekerheden zich voordoen of als de aannames onjuist blijken te zijn, kunnen de resultaten van het bedrijf aanzienlijk verschillen van de resultaten die zijn uitgedrukt of geïmpliceerd door de toekomstgerichte uitspraken die het bedrijf doet. De risico's en onzekerheden waarnaar hierboven wordt verwezen omvatten (maar zijn niet beperkt tot) risico's gerelateerd aan de impact van de beëindiging van onze transactie met Zendesk, inclusief potentieel negatieve reacties of wijzigingen in onze relaties met werknemers, klanten en zakenpartners; de verschuiving van de aandacht van het management van Momentive van lopende zakelijke activiteiten en uitgaven en opportuniteitskosten van de transactie; risico's gerelateerd aan de COVID-19 coronaviruspandemie; ons vermogen om klanten te behouden en te upgraden; het groeipercentage van onze opbrengst; ons merk (inclusief onze recente rebranding); onze marketingstrategieën; ons zelfbedieningsbedrijfsmodel; de lengte van onze verkoopcycli; de groei en ontwikkeling van ons verkooppersoneel; beveiligingsmaatregelen; verwachtingen met betrekking tot ons vermogen om de bestaande technologie en netwerkinfrastructuur tijdig en effectief te schalen om ervoor te zorgen dat onze producten en diensten te allen tijde toegankelijk zijn; concurrentie; onze schulden; opbrengsterkenning; ons vermogen om onze groei te beheren; onze cultuur en talent; onze datacenters; zorgen over privacy, beveiliging en gegevensoverdracht evenals wijzigingen in de regelgeving, die invloed kunnen hebben op ons vermogen om onze klanten van dienst te zijn of onze inspanningen om meer inkomsten te genereren; procesvoering en regelgevingskwesties; verwachtingen met betrekking tot de rendementen op onze strategische investeringen; de uitvoering van onze plannen en strategieën, inclusief met betrekking tot mobiele producten en functies en uitbreiding naar nieuwe gebieden en bedrijven; onze internationale activiteiten; intellectueel eigendom; de toepassing van Amerikaanse en internationale belastingwetten op onze belastingstructuur en eventuele wijzigingen in deze wetten; overnames die wij hebben gedaan of in de toekomst kunnen doen; de prijsvolatiliteit van onze gewone aandelen; en algemene economische omstandigheden.

Meer informatie over deze en andere factoren die invloed kunnen hebben op onze financiële resultaten zijn opgenomen in documenten die we van tijd tot tijd indienen bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission, inclusief de sectie getiteld 'Risk Factors' (risicofactoren) in het jaarverslag op Form 10-K dat is ingediend voor het einde van het jaar (31 december 2021), dat samen met deze financiële resultaten moet worden gelezen. Deze documenten zijn beschikbaar of zullen beschikbaar zijn in de sectie SEC Filings van onze websitepagina Investor Relations op investor.momentive.ai. We zijn niet verplicht om de informatie in dit bericht bij te werken.

Gebruik van niet binnen GAAP gedefinieerde financiële maatstaven

Dit persbericht bevat informatie over de financiële resultaten van Momentive Global Inc. die niet worden gepresenteerd in overeenstemming met de Amerikaanse GAAP. Niet binnen GAAP gedefinieerde inkomsten uit activiteiten en niet binnen GAAP gedefinieerde operationele marge zijn niet binnen GAAP gedefinieerde financiële maatstaven.

Het bedrijf definieert niet binnen GAAP gedefinieerde inkomsten uit activiteiten als GAAP verlies uit activiteiten uitgezonderd: (i) op aandelen gebaseerde vergoedingen, netto, (ii) overnamegerelateerde transactiekosten en (iii) amortisatie van immateriële activa van verwerving en heeft het effect van deze items uitgesloten omdat ze non-cash en/of niet-terugkerend van aard zijn en omdat het bedrijf van mening is dat de niet binnen GAAP gedefinieerde financiële maatstaf die deze items uitsluit betekenisvolle aanvullende informatie verstrekt met betrekking tot operationele prestaties en liquiditeit. Daarnaast is het bedrijf van mening dat deze maatstaf nuttig is voor beleggers, omdat het een grotere transparantie van bepaalde balansposten mogelijk maakt in de financiële verslaggeving en vergelijkingen met historische operationele resultaten en vergelijkingen met operationele resultaten van andere vergelijkbare bedrijven. De niet binnen GAAP gedefinieerde operationele marge wordt gedefinieerd als niet binnen GAAP gedefinieerde operationele inkomsten uit activiteiten gedeeld door opbrengst.

Een beperking van niet binnen GAAP gedefinieerde financiële maatstaven is dat ze geen uniforme definities hebben. Vervolgens zullen de definities voor de niet binnen GAAP gedefinieerde maatstaven van het bedrijf waarschijnlijk verschillen van niet binnen GAAP gedefinieerde maatstaven met een vergelijkbare naam die door andere bedrijven worden gebruikt. Hierdoor wordt de vergelijkbaarheid beperkt.

Het bedrijf gebruikt niet binnen GAAP gedefinieerde maatstaven om de bedrijfsresultaten uit verschillende periodes te vergelijken en te evalueren om het bedrijf te managen, met als doel het bepalen van de incentive-vergoeding voor het uitvoerend en senior management en voor de budgettering en de ontwikkeling van de strategische bedrijfsplannen. Het bedrijf is van mening dat deze niet binnen GAAP gedefinieerde maatstaven nuttige informatie geven over de bedrijfsresultaten, het algemene begrip van de eerdere financiële prestaties en toekomstige vooruitzichten te verbeteren en een grotere transparantie mogelijk maken met betrekking tot belangrijke meetgegevens die door het management worden gebruikt bij het evalueren van de financiële prestaties van het bedrijf en voor de operationele besluitvorming. Ze zijn echter niet bedoeld om afzonderlijk te worden overwogen of als vervanging voor vergelijkbare GAAP maatstaven en ze moeten alleen worden gelezen samen met de geconsolideerde financiële verslaglegging van het bedrijf die is opgesteld in overeenstemming met GAAP.

Contactpersoon investeerdersrelaties:

Gary J. Fuges, CFA

Contactpersoon voor de media:

Katie Miserany

Bron: Momentive Global Inc.