Producten

SurveyMonkey is ontwikkeld voor alle toepassingen en behoeften. Verken ons product om te ontdekken wat SurveyMonkey voor u kan doen.

Ontvang op gegevens gebaseerde inzichten van de expert in online enquêtes.

Integreer met 100+ apps en plug-ins voor meer productiviteit.

Maak online formulieren voor het verzamelen van informatie en betalingen.

Betere enquêtes maken en snel inzichten vinden met ingebouwde AI.

Gerichte oplossingen voor al uw marktonderzoek.

Sjablonen

Meet de klanttevredenheid en loyaliteit ten opzichte van uw bedrijf.

Ontdek wat de wensen van klanten zijn om klantentrouw te stimuleren.

Verzamel bruikbare inzichten om de gebruikerservaring te verbeteren.

Verzamel contactinformatie van prospects, genodigden en meer.

Verzamel gemakkelijk reacties op uw uitnodigingen voor evenementen.

Ontdek wat aanwezigen willen om toekomstige evenementen te verbeteren.

Vind inzichten om de betrokkenheid te boosten en resultaten te verbeteren.

Ontvang feedback van deelnemers om vergaderingen te verbeteren.

Gebruik feedback van collega's om personeelsprestaties te verbeteren.

Stel betere cursussen samen en verbeter lesmethoden.

Ontdek wat studenten van uw cursusmateriaal vinden.

Ontdek wat klanten van uw nieuwe productideeën vinden.

Hulpbronnen

Aanbevolen werkwijzen voor enquêtes en enquêtegegevens

Onze blog over enquêtes, tips voor bedrijven en meer.

Zelfstudies en handleidingen voor het gebruik van SurveyMonkey.

Hoe topmerken de groei stimuleren met SurveyMonkey.

Contact met verkoopAanmelden

SAN MATEO, Californië, VS – 9 maart 2021 —  SurveyMonkey (Nasdaq: SVMK), een leider op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor klantbeleving, marktonderzoek en enquêtefeedback, liet vandaag weten dat Mulberry, een luxe internationaal lifestyle merk, het GetFeedback-platform van SurveyMonkey heeft gekozen om hun programma voor klantervaring (CX)te verbeteren.

Het GetFeedback platform is een krachtige, gebruiksvriendelijke en flexibele klantervaring-oplossing die organisaties helpt om hun programma voor klantervaring binnen een paar dagen (in plaats van maanden) op te zetten, om snel klantinzichten te verzamelen en hierop te reageren. Door inzichten in de klantervaring kunnen organisaties problemen onderscheppen, processen herhalen en positieve ervaringen leveren die de tevredenheid en loyaliteit van klanten bevorderen.

Met GetFeedback kan Mulberry nu klantbehoeften begrijpen en knelpunten beperken, waaronder feedback via de website en na aankoop bij online transacties.

"We waren op zoek naar een krachtig platform om de klantervaring te beheren, zodat we meteen van start konden met ons Voice of the Customer-programma. GetFeedback was de beste optie", aldus Louise Vanwildermeersch, de Customer Experience Manager bij Mulberry. "We zijn ontzettend blij om met een oplossing via SurveyMonkey te werken die de stemming van klanten in kaart brengt tijdens het klantentraject. En omdat alle gegevens in Salesforce terechtkomen, hebben we een compleet beeld van onze klanten."

Over Mulberry

Mulberry is opgericht in 1971 en produceert luxueuze goederen die het verleden speels interpreteren en creativiteit op een intelligente wijze vieren. Het merk gaat er prat op objecten te maken die lang meegaan, waarvan iedereen houdt en die aan de volgende generatie kunnen worden doorgegeven. Het familiebedrijf is intussen uitgegroeid tot de grootste ontwerper en producent van luxueuze lederen goederen in het Verenigd Koninkrijk en heeft fabrieken in Somerset en een ontwerpstudio in Londen. Mulberry is een echt een internationaal lifestylemerk met tassen, accessoires, sieraden, brillen en schoenen die in meer dan 120 landen wereldwijd verkrijgbaar zijn, evenals via het digitale vlaggenschip mulberry.com.

Over SurveyMonkey

SurveyMonkey is een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor klantervaringmarktonderzoek en enquêtefeedback. Via het platform analyseren meer dan 20 miljoen actieve gebruikers feedback van medewerkers, klanten, website- en appgebruikers, en marktonderzoek respondenten. De producten, oplossingen voor ondernemingen en integraties van SurveyMonkey, stellen meer dan 345.000 organisaties in staat om de ervaring van hun klanten te verbeteren, medewerkers te behouden​, en de groei en innovatie te bevorderen. De visie van SurveyMonkey is om de lat hoger te leggen voor menselijke ervaringen door meer aandacht te besteden aan individuele meningen.

Mediacontact:
pr@surveymonkey.com