Mulberry kiest het GetFeedback-platform van SurveyMonkey om zijn programma voor de klantervaring te versterken

GetFeedbacks flexibele CX-oplossing met meerdere kanalen zet feedback om in acties die Mulberry's e-commerce-ervaring aandrijven en koppelt feedbackgegevens naadloos aan Salesforce-gegevens

SAN MATEO, Californië, VS – 9 maart 2021 —  SurveyMonkey (Nasdaq: SVMK), een leider op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor klantbeleving, marktonderzoek en enquêtefeedback, heeft vandaag aangekondigd dat Mulberry, een internationaal luxe modemerk, het GetFeedback-platform van SurveyMonkey heeft gekozen om zijn programma voor de klantervaring (CX) aan te drijven.

Vergeleken met het zwaar op de service leunende CX-aanbod is het GetFeedback-platform een krachtige en toch gebruiksvriendelijke, flexibele CX-oplossing die organisaties helpt hun CX-programma binnen een paar dagen (dus geen maanden) op te zetten om snel inzichten in klanten te krijgen en vervolgens actie te ondernemen. Met de flexibele CX kunnen organisaties problemen opsporen, snel processen herhalen en zinvolle ervaringen leveren die de tevredenheid en trouw van klanten vergroten.

Met GetFeedback kan Mulberry nu klantbehoeften begrijpen en knelpunten beperken, waaronder feedback via de website en na aankoop bij online transacties.

"We waren op zoek naar een krachtig platform om de klantervaring te beheren, zodat we meteen van start konden met ons Voice of the Customer-programma. GetFeedback was de beste optie", aldus Louise Vanwildermeersch, de Customer Experience Manager bij Mulberry. "We zijn ontzettend blij om met een oplossing via SurveyMonkey te werken die de stemming van klanten in kaart brengt tijdens het klantentraject. En omdat alle gegevens in Salesforce terechtkomen, hebben we een compleet beeld van onze klanten."

Over Mulberry

Mulberry is opgericht in 1971 en produceert luxueuze goederen met een knipoog naar het verleden en grote waardering voor intelligente creativiteit. Het merk is er trots op dat zijn producten lang meegaan, bij iedereen geliefd zijn en aan de volgende generatie kunnen worden doorgegeven. Het familiebedrijf is intussen uitgegroeid tot de grootste ontwerper en producent van luxueuze lederen goederen in het Verenigd Koninkrijk en heeft fabrieken in Somerset en een ontwerpstudio in Londen. Mulberry is een echt internationaal lifestylemerk met tassen, accessoires, sieraden, brillen en schoenen die in meer dan 120 landen wereldwijd verkrijgbaar zijn, evenals via het digitale vlaggenschip mulberry.com.

Over SurveyMonkey

SurveyMonkey is een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor de klantervaringmarktonderzoek en enquêtefeedback. Via het platform van het bedrijf kunnen meer dan 20 miljoen actieve gebruikers feedback van medewerkers, klanten, website- en appgebruikers, en deelnemers aan marktonderzoek analyseren en in de praktijk brengen. De producten, oplossingen voor ondernemingen en integraties van SurveyMonkey stellen meer dan 345.000 organisaties in staat om de ervaring van hun klanten te verbeteren, het behoud van medewerkers te vergroten​, en de groei en innovatie te bevorderen. De visie van SurveyMonkey is om uiteindelijk de lat hoger te leggen voor menselijke ervaringen door individuen de kans te geven hun stem te laten horen.

Mediacontact:
pr@surveymonkey.com