MM-Logo-H-clr-p-1x-0521

Het moederbedrijf van SurveyMonkey SVMK Inc. heet nu Momentive

Momentive is een nieuw soort bedrijf dat krachtige oplossingen levert aan bedrijven, gekenmerkt door snelheid en flexibiliteit, een opnieuw gedefinieerde AI, en een nadruk op diversiteit, gelijkwaardigheid en inclusie om klanten te helpen bij het vormgeven van de toekomst

SAN MATEO, Calif. — 9 juni 2021 — SurveyMonkey (NASDAQ: SVMK) heeft vandaag aangekondigd dat het verder gaat onder de naam Momentive, een bedrijf dat agile ervaringen levert zodat klanten hun toekomst kunnen vormgeven. Gestoeld op de jarenlange ervaring van SurveyMonkey in het bieden van intuïtieve, agile softwareoplossingen, kunnen besluitvormers met Momentive snel en flexibel handelen. De 8800 zakelijke klanten van het bedrijf, zoals IBM, KLM, LG Electronics, Nasdaq en PUMA, vertrouwen op de krachtige, gerichte oplossingen die belanghebbenden een uitzonderlijke ervaring bieden in vijf categorieën: marktinzichten, merkinzichten, de werknemerservaring, de klantervaring en de productervaring.

"We hebben 20 jaar geleden de markt radicaal veranderd met onze enquêtesoftware. En we zijn er trots op hoe we ons aanbod, onze klanten en onze ambities hebben kunnen opschalen", aldus CEO Zander Lurie. "Als we iets hebben geleerd dit afgelopen jaar, dan is het wel dat luisteren een cruciale rol speelt bij de besluitvorming van organisaties. Bedrijven hebben agile software nodig om de behoeften van belanghebbenden te kennen en snel beslissingen te nemen die de ervaringen van iedereen verbeteren. Momentive gebruikt toonaangevende technologie bij al onze productcategorieën. En mensen staan centraal bij de manier waarop we onze producten ontwerpen, onze klanten van dienst zijn en klaarstaan voor onze gemeenschap en aandeelhouders."

Momentive heeft bij de ontwikkeling van het nieuwe merk vertrouwd op zijn eigen oplossingen om inzichten te verzamelen bij werknemers, klanten en de markt aan de hand van tien verschillende onderzoeken in zeven landen waaraan meer dan 22.000 respondenten hebben deelgenomen. Op basis van dit agile onderzoek hebben we drie beginselen opgesteld die de marktbehoefte weerspiegelen en de oplossingen van het bedrijf definiëren:

• Snelheid en flexibiliteit: Klanten met verschillende vaardigheden kunnen al in enkele uren of dagen inzichten verzamelen, dus niet in weken of maanden.
  • AI, maar dan nog beter: Momentive koppelt technologie en mensen aan elkaar om zo authentiekere en agile soorten kunstmatige intelligentie te ontwikkelen. Met onze geautomatiseerde inzichten, waaronder toonaangevende stemmings- en tekstanalyses, krijgen klanten een beter overzicht van hun gegevens en kunnen ze vol vertrouwen beslissingen nemen. Momentive wil een leider zijn op het gebied van AI door een gevarieerde gemeenschap met experts op te bouwen.
  • Ruimte voor iedereen: De producten van Momentive zijn ontworpen om de perspectieven van anderen te begrijpen, nieuwe ideeën te omarmen, gelijkwaardigheid te bevorderen en iedereen in het zakenleven en onze maatschappij dezelfde kansen te geven.

De producten van Momentive bestaan uit de oplossing voor de klantervaring, GetFeedback; de enquêteproducten voor feedbackbeheer door ondernemingen, SurveyMonkey; en de baanbrekende oplossingen voor merk- en marktinzichten, voorheen SurveyMonkey Market Research Solutions. Momentive wordt gebruikt door 20 miljoen actieve gebruikers en 345.000 organisaties wereldwijd.

SVMK Inc. gaat vanaf 15 juni verder onder de naam Momentive Global Inc. met het nieuwe tickersymbool MNTV. De volledige dochteronderneming SurveyMonkey Inc. neemt de naam Momentive Inc. over vanaf 1 juli 2021.

Ga naar momentive.ai voor meer informatie over Momentive.

Momentive (voorheen SurveyMonkey) is een leider in agile ervaringsbeheer en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen en de AI herdefiniëren. De producten van Momentive, waaronder GetFeedback, SurveyMonkey en zijn oplossingen voor merk- en marktinzichten stellen ​besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd in staat om buitengewone ervaringen te realiseren. Meer dan 20 miljoen actieve gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten, en werknemers-, klant- en productervaringen. De ultieme visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door individuele stemmen meer inspraak te geven. Lees meer op momentive.ai.

Contactpersoon voor de media