Producten

SurveyMonkey is ontwikkeld voor alle toepassingen en behoeften. Verken ons product om te ontdekken wat SurveyMonkey voor u kan doen.

Ontvang op gegevens gebaseerde inzichten van de expert in online enquêtes.

Integreer met 100+ apps en plug-ins voor meer productiviteit.

Maak online formulieren voor het verzamelen van informatie en betalingen.

Betere enquêtes maken en snel inzichten vinden met ingebouwde AI.

Gerichte oplossingen voor al uw marktonderzoek.

Sjablonen

Meet de klanttevredenheid en loyaliteit ten opzichte van uw bedrijf.

Ontdek wat de wensen van klanten zijn om klantentrouw te stimuleren.

Verzamel bruikbare inzichten om de gebruikerservaring te verbeteren.

Verzamel contactinformatie van prospects, genodigden en meer.

Verzamel gemakkelijk reacties op uw uitnodigingen voor evenementen.

Ontdek wat aanwezigen willen om toekomstige evenementen te verbeteren.

Vind inzichten om de betrokkenheid te boosten en resultaten te verbeteren.

Ontvang feedback van deelnemers om vergaderingen te verbeteren.

Gebruik feedback van collega's om personeelsprestaties te verbeteren.

Stel betere cursussen samen en verbeter lesmethoden.

Ontdek wat studenten van uw cursusmateriaal vinden.

Ontdek wat klanten van uw nieuwe productideeën vinden.

Hulpbronnen

Aanbevolen werkwijzen voor enquêtes en enquêtegegevens

Onze blog over enquêtes, tips voor bedrijven en meer.

Zelfstudies en handleidingen voor het gebruik van SurveyMonkey.

Hoe topmerken de groei stimuleren met SurveyMonkey.

Contact met verkoopAanmelden

Momentive introduceert GetFeedback integratie met Zendesk om de klantervaring te verbeteren

De samenwerking versterkt de klantgegevens van Zendesk, Inc. met klantfeedback van GetFeedback om een vollediger beeld van het klanttraject te creëren

SAN MATEO, Californië, 28 juli 2022: Momentive (Nasdaq: MNTV), een leider in flexibel ervaringsbeheer en de maker van SurveyMonkey en GetFeedback, lanceert vandaag de GetFeedback integratie met Zendesk. De langverwachte integratie combineert klantfeedback van GetFeedback met de klantgegevens van Zendesk om tekortkomingen in klantinteracties te verhelpen en één bron van klantinzichten te creëren voor gezamenlijke klanten.

Omdat er steeds meer contactmomenten met klanten zijn, worden klantgegevens vaak verspreid over meerdere softwareprogramma's en silo's. Experts in klantervaring (CX) hebben praktische en uitgebreide gegevens nodig om gemakkelijk met klanten te communiceren. De GetFeedback integratie met Zendesk combineert de klantgegevens van beide oplossingen om de algehele klantervaring te verbeteren met een gesloten feedback-verzameling. Dit betekent dat elke GetFeedback en Zendesk gebruiker een completer beeld heeft van het klanttraject en niet keer op keer aan klanten hoeft te vragen om hun interacties met de organisatie uit te leggen.

Dit zijn de belangrijkste functies van de integratie van GetFeedback met Zendesk:

• Verstuur automatisch enquêtes na elk opgelost ticket. Klanten kunnen na elke interactie merkgebonden CSAT, NPS®, CES, FCR en VOC enquêtes versturen die gepersonaliseerd zijn met klantgegevens uit Zendesk, zonder dat hier handmatige inspanning voor nodig is. Ze kunnen klantenfeedback van GetFeedback en historische statistieken toewijzen aan velden voor organisatie en klanten in Zendesk om automatisch de volledige klantgeschiedenis te volgen.
  • Begrijp klanten beter met contextuele inzichten. Klanten voegen gegevens van GetFeedback samen met operationele en klantgegevens van Zendesk om sentiment te meten en bruikbare informatie te halen uit alle kanalen, segmenten, vertegenwoordigers en meer. De mogelijkheid om de klantervaring in de loop van de tijd en in de hele organisatie te volgen, stelt teams in staat om in te zoomen op de belangrijkste redenen van klanttevredenheid.
  • Verbeter elke interactie met customer support. Met een volledig beeld van de klant vanuit alle contactpunten in GetFeedback en Zendesk, kunnen ondersteunings- en serviceteams betere beslissingen nemen op basis van informatie. Op deze manier kunnen ze de klanttevredenheid en betrokkenheid verbeteren. Ze kunnen bijvoorbeeld reacties uit GetFeedback enquêtes bekijken in Zendesk en die toevoegen aan ticket-gesprekken.
  • Teams in staat stellen om geïnformeerde beslissingen te nemen. Klanten zien Zendesk ticketgegevens, KPI's en statistieken in GetFeedback voor analyse en actie. Ze kunnen ook handelingen activeren na afloop van een reactie, zoals het sturen van een Slack-bericht naar de support manager om ervoor te zorgen dat de juiste teams over de juiste informatie beschikken om actie te ondernemen.

Uit recent onderzoek blijkt dat meer dan de helft van de CX experts (61%) realtime klantinzichten erg belangrijk vindt, maar slechts een derde (32%) vindt dat hun huidige CX-oplossing aan hun behoeften kan voldoen. De samenwerking van Zendesk (een pionier in het begrijpen van en reageren op wat klanten zeggen en doen) en Momentive (een leider in het vastleggen van hoe klanten denken en voelen), zorgt voor een krachtige, complete benadering voor het vereenvoudigen van customer experience management.

"Een GetFeedback integratie met Zendesk is een van de meest gevraagde functies door onze klanten. Dit is logisch, omdat de klantgegevens van GetFeedback bij de klantenservice gegevens van Zendesk horen", zegt Priya Gill, Product Marketing Manager bij Momentive. "Deze integratie voorkomt dat verouderde gegevens leiden tot slechte beslissingen, omdat gebruikers van beide oplossingen snel actie kunnen ondernemen, dankzij een compleet beeld van het klantentraject en de meest actuele gegevens."

"GetFeedback en Zendesk vullen elkaar aan en geven samen een uitgebreider beeld van het klantentraject en klantsentiment", zegt Tim Sheard, Tech Alliances manager bij Zendesk. "We zijn enthousiast over deze strategische samenwerking waarmee we het ecosysteem voor klantenondersteuning kunnen versterken. We bieden onze gebruikers meer inzichten in hun klanten, om uitzonderlijke klantervaringen te bieden bij elke interactie."

"In de wereld van vandaag werken verschillende teams samen aan de problemen van klanten. Daarom is het belangrijk dat ze snel feedback kunnen verzamelen en delen", zegt Alan Webber, IDC Program Manager, die zich richt op de klantervaring. “Het toepassen van feedback is essentieel om de kosten laag te houden en ervoor te zorgen dat klanten loyaal blijven aan het merk. Deze integratie van Zendesk met GetFeedback maakt dit mogelijk."

Voor meer informatie over de integratie van GetFeedback met Zendesk gaat u naar de Zendesk Marketplace.
Ga voor meer informatie over Momentive en de volledige reeks oplossingen voor flexibel beheren van ervaringen naar momentive.ai.

Momentive ((NASDAQ: MNTV—maker van SurveyMonkey) is een leider in flexibel beheer van ervaringen en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen voor AI van een hoger niveau. De producten van Momentive, waaronder SurveyMonkey en Momentive oplossingen voor merk- en marktinzichten stellen ​besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd in staat om uitzonderlijke ervaringen te bieden. Miljoenen gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten, werknemerervaring, klantervaring en productervaring. De ultieme visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door het versterken van individuele meningen. Lees meer op momentive.ai.

Over Zendesk

Zendesk startte de revolutie op het gebied van klantervaring in 2007 door wereldwijd elk bedrijf in staat te stellen om hun klantenservice online te regelen. Vandaag de dag is Zendesk de uitblinker op het gebied van geweldige service, overal en voor iedereen. Zendesk ondersteunt miljarden gesprekken, waarbij meer dan 100.000 merken worden verbonden met miljoenen klanten via de telefoon, chat, e-mail, chatberichten, sociale kanalen, communities, beoordelingssites en helpcenters. De producten van Zendesk zijn met liefde gemaakt voor liefhebbers. Het bedrijf is opgericht in Kopenhagen, Denemarken, gegroeid in Californië, de beurs opgegaan in New York City en telt momenteel meer dan 5000 medewerkers wereldwijd. U vindt meer informatie op www.zendesk.com.

Mediacontact:
pr@momentive.ai

Net Promoter®, NPS®, NPS Prism® en de NPS gerelateerde emoticons zijn geregistreerde handelsmerken van Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. en Fred Reichheld. Net Promoter Score℠ en Net Promoter System℠ zijn servicemerken van Bain & Company, Inc., Satmetrix Systems, Inc. en Fred Reichheld.